WP_20141113_16_19_08_ProImmár harmadik alkalommal jelentünk meg saját standon (együtt a Két Korona Hotellel) a Personal Hungaryn. A zárás végén most is tettünk fel kérdéseket magunknak, egymásnak, akárcsak az előző években. Mi volt a célunk? Mit értünk el? Milyen szakmai tapasztalatokat gyűjtöttünk? Hogy éreztük magunkat? Nos a válaszaink nagyon vegyesek.

Jól éreztük magunkat, mert találkoztunk  régi ügyfelekkel és újakkal, akikből remélhetőleg ügyfeleink lesznek, régi kollégákkal, szakmai barátokkal, a jövő HR-es generációjával, vezetőkkel, érdeklődőkkel az élet számtalan területéről. Azonban az a tapasztalatunk (nincs statisztikánk erről, csak érzékszervi tapasztalatunk van), hogy egyre kevesebb ügyfél szakember jön el a kiállításra, egyre kevesebb újdonság hangzik el, pedig a tanácsadó szakma fejlődik, nemzetközi összehasonlításban is “jók és trendik” vagyunk (ezt igazolja Strbik Ferenc a Human Score ügyvezetője és vezető tanácsadója, aki több nemzetközi projektben is dolgozik). Vajon mi ennek az oka?

Szereztünk tapasztalatot a MLA-ról (cikk lejjebb), hiszen nagy körben, változatos célcsoportokkal tudtuk tesztelni. A PH programját figyeltük, előadásaiba belehallgattunk, színesnek találtuk. És a látogatók mit tapasztaltak, milyennek találták? Érdemes volt kimenni? Ha igen, miért? Ha nem, miért nem?