Cégünk 2009 év végén alakult. Sem akkor, sem most nem kedvez a gazdasági klíma a tanácsadó cégeknek, de úgy általában a piaci szereplőknek. Ennek ellenére partnereinknél van igény a szervezeti fejlesztésre, de kisebb keretből kell hatékony fejlesztési programokat megvalósítaniuk.
Ma a módszertani sokszínűség és rugalmasság, valamint kreatív, újszerű megközelítések alkalmazása elengedhetetlen feltétele ezen célok elérésének, a sikeres fejlesztéseknek; ezért több módszertant, technikai lehetőségeket, megoldásokat ötvözünk kreatív módon.

Munkatársaink közel másfél évtizedes tapasztalattal bírnak tréningtartásban, humán tanácsadásban, coachingban. Módszertani sokszínűségünk lehetővé teszi, hogy az adott problémára a megoldási lehetőségek közül az optimális mixet javasoljuk. Az elmúlt évek előtérbe helyezték ügyfeleinknél a hatékonyabb beavatkozásokat, melyeket csak a módszertani változatosság és az újszerű megközelítések birtokában lehet kivitelezni. Számos nagy változási projektet támogattunk szakértelmünkkel és a kellően ötvözött módszertanokkal, kreatív megközelítésekkel komoly sikereket értünk el.
A folyamatok bevezetésében, változások menedzselésében és az emberek fejleszté-sében, támogatásában szerzett tapasztalataink nagymértékben hozzájárultak sikeres munkáinkhoz. Ezért is valljuk, hogy értünk az emberekhez, folyamatokhoz, változáshoz.

Természetesen önmagában a módszertanok sokszínűsége még nem elégséges a hatékony beavatkozásra. A szervezeti és piaci környezetek jelentősen megváltoztak az elmúlt néhány évben. Figyeljük és kutatjuk a végbemenő változásokat és azok alapján kreatív és nagy hatású beavatkozásokat eszközölünk.

Jelentős tapasztalattal bírunk LEAN szemléletű vezetői kompetenciák fejlesztésében, felső és középvezetői  kommunikációs stratégiák kialakításában, fejlesztésében, az alkalmazást  támogató coaching termelővállalati alkalmazásában, valamint egy, a hazai környezetben teljesen újszerű modell, a TEAMING bevezetésében.

Az elmúlt időszak az értékesítésben, ügyfélkezelésben is jelentős  változásokat hozott. Megváltozott  az ügyfelek döntéshozatali mechanizmusa, ami szükségszerűen újfajta értékesítői megközelítéseket követel. Cégünk ezt felismerve kutatja a fogyasztói szokások változását és ez alapján alakítja ki új értékesítés-fejlesztési módszertanát.