Generációs értékesítés

Az új webes, web2-es csatornák jelentősen megváltoztatták bizonyos vásárlói csoportok vásárlási, döntéshozatali mechanizmusait. Az eltérő generációs vásárlási szokások az egyes termékcsoportoknál jelentős hatást gyakorolnak az értékesítők munkájára, hozzáállására. A klasszikus értékesítési technikák egyes vásárlói csoportoknál nem, vagy kevésbé működnek. Erre az új helyzetre fel kell készülniük az értékesítőknek. Tudniuk kell az ügyféllel való találkozás során, hogy az ügyfél milyen stádiumában van a döntéshozatali folyamatnak, milyen információkat gyűjtött. A tréningen felkészítjük őket a szituációtól függő helyes értékesítési stratégia megvalósítására.

 Vásárlási folyamat

Tréningünkön bemutatjuk a lehetséges célcsoportok várható vásárlási stratégiáját, döntési folyamatát. Megvizsgáljuk, hogy az egyes döntési fázisokban milyen információt tud szerezni a potenciális ügyfél, azzal milyen döntésekre juthat és értékesítőként hogyan kezeljük az eltérő ügyfeleket.


Web 2 és a generációk